Jak osiągnąć szybkie, spektakularne efekty biznesowe w sektorze bankowym przy pomocy technologii IT? Podpowiadamy: wystarczy postawić na inteligentną automatyzację Robotic Process Automation od rynkowego lidera UiPath ze wsparciem eksperckim Betacom. Co można dzięki temu zyskać? Lepszą obsługę klienta, uporządkowane, skalowane, zoptymalizowane operacje, a do tego większą satysfakcję pracowników i odporność biznesu. Skalowanie automatyzacji opartej na sztucznej inteligencji może pomóc każdemu bankowi rozwijać się w środowisku szybko zmieniającej się technologii oraz zmieniających się błyskawicznie preferencji klientów i oczekiwań pracowników.
Roboty programowe RPA doskonale sprawdzają się w wykonywaniu rutynowych i powtarzalnych prac. To wiadomo od dawana. Jednak dzięki integracji ze sztuczną inteligencją oraz algorytmami uczenia maszynowego mogą osiągnąć o wiele więcej. Kiedy zostaną wzbogacone w ten sposób zyskują zdolność odczytywania dokumentów, wiadomości e-mail, potrafią analizować język naturalny, obrazy oraz rozumieją ludzką mowę. Sztuczna inteligencja pomaga robotom wykonywać zadania kognitywne, poruszać się w obszarze dotychczas dla nich zakazanym – w świecie niepewności i niespójnych danych. To przełom, ponieważ im więcej roboty mogą samodzielnie wymyśleć i zrozumieć, tym więcej mogą osiągnąć i w tym większym zakresie wyręczać człowieka uwalniając go do realizacji bardziej ambitnych, kreatywnych zadań. Z badania McKinsey (2020 Global AI Survey) wynika, że blisko 60% firm z sektora usług finansowych wykorzystuje już w połączeniu technologie RPA i AI w swoich operacjach.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, polecamy przygotowany przez UiPath e-book Drive bottom line performance with intelligent automation at your bank. Dowiecie się z niego jak sztuczna inteligencja i automatyzacja mogą zapewnić nadzwyczajną wydajność banku, pomóc wyprzedzić konkurencję i zwiększyć odporność na kryzysy zewnętrzne.